Biowater Technology og FK Eik Tønsberg inngår sponsoravtale!

På FK Eik Tønsbergs første seriekamp mot Halsen på lørdag signerte styreleder Terje Andersen i Biowater Technology AS sin første sponsoravtale!

2021-08-12
eik-tonsberg

Terje Andersen har bred idrettslig bakgrunn og er kjent for de fleste som tidligere skøyteløper og tidligere president i Norges Skøyteforbund. Daglig leder i FK Eik Tønsberg Daniel Hov ser fram til et fruktbart samarbeid.

FK Eik Tønsberg og Biowater Technology AS har inngått en sponsor avtale basert på følgende gjensidige hovedområder;

·    Eik og Biowater har store ambisjoner for framtiden

·    Eik og Biowater har begge relasjonsbygging i sine visjoner

·    Eik og Biowater har samme filosofi når det gjelder ansatte og likeverd

·    Eik og Biowater har begge forpliktelser som går på samfunnsansvar og miljø

«Vi ser mange likhetstrekk i planene FK Eik har lagt  for å nå sine mål fra den gang vi startet Biowater Technology i 2007, med målsetting om å bli en nasjonal og internasjonal aktør innen vårt felt, noe vi har lykkes med. Som en Tønsberg basert bedrift ser vi det som naturlig at vår første sponsoravtale vi signerer er med FK Eik, som har vært i Norgestoppen tidligere og  ønsker seg tilbake dit og ikke minst, er den fotballklubben mange forbinder med Tønsberg.» sier Terje Andersen.

«Langsiktighet og krav om kvalitet i alle ledd, noe vi opplever at FK Eik har på plass, er en forutsetning for å lykkes og vi ser fram til et spennende samarbeid med klubben,» sier Andersen