Meny
- A-herrer, rekrutt, G16/19-1
Senior herrer
Senior damer
- Unified
Ungdom
Barn
- Klubbdommere
- Sportsplan
Klubbhåndbok/Instrukser
- Medlemskap
- Styret
- Årshjul
Her kommer en litt lang tekst med viktig info for grupper som skal jobbe dugnad på Stavernfestivalen 2018.
Hvor møter jeg opp?
Du møter opp i frivilliginnsjekken på innslippsområdet ved Rødberg. Se kart her: https://goo.gl/maps/EMz4WtrVDVz
For at vi skal kunne sørge for at alle kan starte og slutte på sine skift til tide, ber vi deg å møte opp MINIMUM 15 MINUTTER før vakten din begynner.
Det vil ikke være mulig å komme seg til innslippsområdet med bil, så det beste er kollektivtransport. Da tar man rute 01 til Rødberg. Denne går både fra Larvik og Stavern. Sjekk VKT.no for rutetider. Husk at det kan være mye kø, så du må beregne god tid.
PARKERING/KOLLEKTIVT:
I år har vi jobbet iherdig med å finne noen bedre områder for dere å parkere på. Og vi har lykkes med det! Vi har funnet en parkeringsplass nærmere området som er kun for frivillige og betalt dugnad. Adressen til parkeringsplassen er Agnes, 3290 Stavern. Da tar man buss 01 fra Agnes til Rødberg. Sjekk VKT.no for busstider.
Hvilke områder som er satt til parkering for dere finner dere her: https://imgur.com/a/S7mP0N9
For å registrere dere til frivilligparkering, må du melde deg på her: https://docs.google.com/forms/d/1DzhKJWZj4kBUC3Z6y9q6sTMYFoX1AgJ7t9czB62oap4/edit#responses
Hva skal jeg ha på meg?
I frivilliginnsjekken får du en superkul t-skjorte som du skal bruke når du jobber, samt frivillig-armbånd. Vi bryr oss om deg, derfor er det viktig at du bruker gode sko når du jobber. Festivalen skjer uansett vær, så kle deg ellers etter hvordan været er. Frivilligbåndet klippes hver gang du er ferdig med ditt skift. Du vil få et nytt bånd neste dag du sjekker inn dersom du skal jobbe flere dager.
Viktig ting å huske under og etter ditt skift:
Husk at du MÅ innom frivilliginnsjekken når du er ferdig på vakt – dette er veldig viktig! Hvis du ikke gjør det, får vi ikke registrert at du er ferdig på vakt og det vil da ikke se ut som du har jobbet i det hele tatt, og dere vil da ikke få betalt for jobben.
Siden festivalområdet er stort så vil du bli fulgt av vår tilbringertjeneste til der du skal jobbe etter du har sjekket inn ved frivilliginnsjekken. For noen av dere vil dere bli sjekket ut på stedet dere arbeider. Dette er ok og gyldig utsjekk.
Mat:
Må jeg ha med meg mat? Neida, det skal du slippe! Alle som jobber dugnad får et måltid for hvert skift man jobber. Vi prøver å ha mat som er vennlig mot personer med forskjellige allergener, men vi kan ikke garantere for at har tatt til betrakting alle de forskjellige allergier.
Veldig viktig:
Som dugnadsarbeider hos Stavernfestivalen er du et av ansiktene som representerer festivalen. Det er viktig at du ikke nyter alkohol når du jobber eller går i den superkule frivillig t-skjorta di.
Det er veldig viktig at du gjør deg kjent med HMS skjemaet som ligger her: http://www.stavernfestivalen.no/wp-content/uploads/2018/02/HMS-skjema_frivillige-1.pdf Vær vennlig å ha skjemaet skrevet ut og ferdig utfylt før ditt første skift. Du kan levere skjemaet når du sjekker inn ved ditt første skift.
Hakkespettboka:
Årets Hakkespettbok er nå klar! Denne vil bli gitt ut i bokformat til dere under festivalen, men dere kan også se boka her: Hakkespettboka 2018
Hvordan kontakte frivilligteamet?
Dersom du fortsatt har noen spørsmål frem til og under festivalen, må du sende mail til frivillig@stavernfestivalen.no. Dersom noe haster under ditt skift, kan du ta kontakt med frivilligtelefonen på nummer: +47 940 88 521. Vi kommer ikke lengre til å besvare henvendelser som kommer på Facebook/Messenger eller andre kanaler enn de som oppgitt over.
BOT VED FRAVÆR PÅ OPPMØTE
Vi gleder oss masse til å jobbe med dere og håper dere får en fin opplevlese av å jobbe hos oss.
--
Kalender
|