NÅ må ALLE må ta innover seg situasjonen og ta ansvar

Ta de rette og gode valgene NÅ.

2020-03-14
agnar.svendsen@online.no

·         FK Eik Tønsberg vil at alle følger retningslinjer fra NFF og myndighetene.

·         All fotballaktivitet er stoppet ut April

·         Det skal ikke oppfordres til eller samles til uorganiserte treninger

·         Retningslinjer fra FHI og myndighetene endrer seg i forhold til situasjonen og skal følges. Dette gjelder spesielt hvordan vi samles og omgås hverandre. Helsenorge

·         NFF som FK Eik Tønsberg er en del av er Norges største samfunnsaktør når det gjelder barn og unge så vi har et spesielt ansvar for å stille opp i denne situasjonen. Kall det gjerne tidenes dugnad.

Vi skal ta vare på hverandre, men i disse tider unngå å ta på hverandre.

Ta situasjonen alvorlig og møt folk med respekt.

Styre

FK Eik Tønsberg

Husk også våre verdier.

Tradisjon

Vi skal være stolte av hvor vi kommer fra og av klubben vår. Vi skal representere Tønsberg på en god måte gjennom ekte engasjement, godt humør og positiv innstilling. Vår historie er full av store øyeblikk. Med hardt arbeid og engasjement på ulike arenaer skal vi jobbe for å skape nye stolte øyeblikk for byen og klubben.

Relasjon

Vi skal være en inkluderende klubb hvor ingen står over andre. Vi tenker helhet og setter alltid klubben først. For oss er gode relasjoner like viktig utenfor banen som på, derfor skal vi ta godt vare på våre frivillige, foresatte, sponsorer, samarbeidspartnere og vårt publikum. Vi snakker pent om konkurrentene våre og møter folk med respekt.

Ambisjon

Vår ambisjon er å bygge en klubb for alle – både topp og bredde! Vi skal jakte prestasjon og profesjonalitet i sportslig satsning mot toppen, men samtidig gi bredden et godt aktivitetstilbud med trygge sosiale rammer. Vi skal stille høye krav til hverandre og skal bygge toppfotballkultur med utgangspunkt i bredden og egen talentutvikling. Vi vet det tar tid å bygge klubb og skal jakte løsninger som holder over tid.