Spørsmål og svar om sammenslåingen med FK Tønsberg

Fra 1. januar blir Eik IF Tønsberg og FK Tønsberg én felles klubb. Ett felles klubbnavn - FK Eik Tønsberg! Her har vi samlet noen spørsmål og svar som vi ser går igjen. Har du flere spørsmål - fyr løs. Vi svarer så godt vi kan! Gleder oss til 2020!

2019-11-07
Catharina2016

Spørsmål & svar ny klubb:

Spørsmål: Hva er klubbens nye navn?
Svar: FK Eik Tønsberg

Spørsmål:Er FK Eik Tønsberg navnet for hele klubben?
Svar: Ja

Spørsål: Når er det oppstart for den nye klubben?
Svar: 1. januar.

Spørsmål: Når er styrene på plass i den nye klubben?
Svar: Etter årsmøtet i februar/mars

Spørsmål: Hvilken modell vil klubben bli styrt etter
Svar: Klubben er et allianseidrettslag som består av FK Eik Tønsberg og FK Eik Tønsberg 871 (2 organisasjonsnummer). Dette for å beskytte bredden i forhold til toppsatsing.

Spørsmål: Er det plass til alle som ønsker å spille fotball i den nye klubben?
Svar: Selvfølgelig! I FK Eik Tønsberg er det plass til alle som ønsker å spille fotball fra alder 5 år og oppover, jenter, gutter og unified.

Spørsmål: Må jeg kjøpe nytt treningstøy 1. januar?
Svar: Nei, vi vil kjøre et overlappende løp de neste årene i forhold til trenings- og kamptøy. Når ny logo blir presentert så kan du få trykket dette på Ditt klubbhus. Men ikke noe krav. Klubbfargene blir sort/hvitt.

Spørsmål: Hvem skal trene mitt lag neste år, og hvilket lag skal spillerne spille på?
Svar: Trenerkabalen legges nå i disse dager, og dette orienteres ut på lagsidene på Facebook når det er klart, og på foreldremøter.

Lykke til!

Mars
MTOTFLS
18192021222324