Overgang til nytt fakturasystem

Her kommer litt samlet informasjon om betaling av medlems- og treningsavgiften for 2016.

Snakk med din årgangsleder om du har spørsmål om betaling!

2016-06-06
Catharina2016

Alle skal nå ha mottatt e-post med informasjon om innlogging og betaling av trenings- og medlemsavgift. Om det er noen som ikke har fått, ta kontakt på e-post: post@eik-tonsberg.no

Det skal også være mulig å melde seg inn direkte ved å gå inn på nettsiden. BLI MEDLEM

Spørsmål/svar:

Jeg er trener/lagleder/årgangsleder og skal ha redusert treningsavgift for mitt barn. Hvorfor har jeg fått tilsendt faktura nå da?
- Av administrative grunner har alle fått tilsendt faktura nå. Du vil få reduksjonen i treningsavgiften for ditt barn til høsten.

Jeg er lagleder/trener/årgangsleder og fått faktura på medlemskontingent for klubben på kr400. Hvorfor har jeg det?
- Vi oppfordrer alle som har roller i klubben til å være medlem og betale medlemskontingent. Dette gir deg blant annet stemmerett på Eik IF Tønsberg sitt årsmøte. Men denne er frivillig og noe du kan se bort fra dersom du ikke ønsker å være medlem.

Er ikke brukernavnet e-post adressen min?
- Nei, følg instruksjonene i e-posten så får du en ny e-post med brukernavn samt informasjon om hvordan sette passord. Har du gjort dette tidligere og ikke husker brukernavnet ditt kan du enten søke opp e-posten du har fått av systemet sist (hvis du ikke har slettet den) eller du kan trykke på linken der det står Glemt brukernavn/passord? Da får du en ny e-post.

Jeg har ikke fått e-post fra Eik IF om medlemsavgiften! Hva skyldes det?
- Det skyldes nok at medlemmene som nå er registrert inn er medlemmer som lå i vårt register fra 2015, og at du er et nytt medlem som ikke lå inne der. Du kan trykke på knappen bli medlem og følge instruksjonene, eller kontakte din årgangsleder.

Standardtekst som kommer fra systemet, sier at du har betalt x antall kroner for medlemskap. Dette er en standardmelding fra leverandør som vi ikke kan endre, men hos Eik så er dette samme som treningsavgiften.
"Vi har registrert din innmelding og i gruppen G02 Treningsavgift G02 1. halvår 2016: Du har betalt NOK 1150.00 for medlemskap fra 2016-04-15 til 2016-12-31.
Dette er en automatisk generert e-post fra webtjenesten WebOrg, via websiden eik-tonsberg.no som er levert av Norges Idrettsforbund og WebTotal AS."

Det nye systemet er ikke like fleksibelt som det gamle og det gir oss noen utfordringer vi jobber med å finne løsninger på!

Mange frivillige står på for å få dette opp å stå, vær tålmodige med oss!

Hilsen styret i Eik.

MTOTFLS

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket